Guide til hvordan logge inn til "Min side":

STEG 1

Steg 1 brukes til førstegangsregistrering og/eller glemt passord. Du trykker på "Glemt passord eller ny bruker". 

Illustrasjonsbilde:

Steg 1

STEG 2

I steg 2 blir du bedt om å skrive inn ditt mobilummer og trykk da videre på knappen "Neste".

Illustrasjonsbilde:

Steg 2
 

STEG 3

Nå har du kommet til en sikkerhetssjekk av at du er en "ekte" person og ikke en datamaskin. Derfor må du gjenngi tallene i det grå feltet som står under. 

Illustrasjonsbilde:

Steg 3
 

STEG 4

Du har nå mottatt en sms med en kode. Denne koden skal du sette inn i det grå feltet og trykke neste.

Illustrasjonsbilde:

Steg 4
 

STEG 5

Nå har du kommet til det steget hvor du lager deg et passord og/eller nytt passord. Trykk så på send knappen.

Illustrasjonsbilde:

Steg 5
 

STEG 6

Nå er du snart ferdig med å logge inn på MIN SIDE. Det gjennstår bare at du trykker på "Tilbake til innloging" knappen.  Nå er du tilbake til Steg 1 bilde og kan legge inn ditt mobilnummer og ditt passord/nye passord. 

Illustrasjonsbilde:

Steg 6

Får du fortsatt ikke til å logge inn?

Nytt medlem

Da kan det være at du er ny medlem og at systemet trenger litt tid til å registrere deg som ny medlem. Vi vet at det kan være forsinkelser i systemene som gjør at du i noen tilfeller ikke får tilgang til MIN SIDE før dagen etter innmelding på senteret. Derfor ber vi deg om å få hjelp av resepsjonen om det er bookinger av timer eller annet du ønsker å gjøre umiddelbart etter at du har registrert deg som ny medlem. Hvis du fortsatt ikke kommer inn dagen etter at du meldte deg inn, må du kontakte resepsjonen slik at de kan hjelpe deg.

Endre passord

Endring av passord foregår umiddelbart og du skal få rask tilgang etter at du har gjennomført stegene ovenfor. Er det slik at du sliter med å lage deg et nytt passord, ta kontakt med resepsjonen for hjelp.

Tilgang til Spenst app

Vi ber alle våre medlemmer om å laste ned Spenst app slik at man enkelt kan booke timer via mobilen. Som ny medlem vil det første dagen være litt treghet i å få booket timer via appen. Men dette skal være i full funksjon fra dag 2 av ditt medlemskap. Når du allerede har brukt appen tidligere. Husk at det kan lønne seg å logge av og på appen i forhold til at den kan ha gått gjennom en oppgradering, som gjør at du må sørge for å få med den denne endringen for at appen skal fungere optimalt.